Robban och Stefan hade 5 st i baljan i dag plus några för små och en med fena ca:4 kg.Så dom ligger kvar och fiskar i morgon oxå.Blev så jä... sugen när det gick så bra för dom så jag och farsan åker ned och fiskar i morgon oxå,ska försöka att blogga från bägge båtarna ,vi borde vara ute på sjön vid 8,30 följ med för rapporter under dagen/Klabbe
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar