tisdag 20 juli 2010

Nummer 7

70cm 3kg prick 5-2

Nr:6

73cm 3,3kg 4-2 nu gött

Dubbelhugg

Två små 2-2

Nr:2

67cm 2,6kg 1-1

Första

63cm 2kg 1-0 till Johan

Nu är vi i gång

Ser bra ut på lodet

måndag 19 juli 2010

Gösfiske i morgon


Jag och broder Johan åker ut och testar lite gösfiske i morgon,det blir både jigg och trolling,hoppas på lite bättre fångster än förra året då jag fick 3!!!!!!!gösar på tre dar,vi är nog i sjön vid 8,00 bloggar om det blir nått//Klabbe