söndag 31 maj 2009

Seger i första KM

Vi lyckades vinna älvkrokens första KM i dag på Busjön, vi fick i hop 21,5 kg fördelat på 20 st gäddor,Tvåa blev Alf o Rud tror dom hade drygt 18 kg/15gäddor och trea blev vansbro byggshop med 15 kg/8gäddor dom hade även den största 8 kg.Det kom bara 8!!!!!!!båtar till start får hoppas det kommer några fler på nästa tävling//Klabbe

lördag 30 maj 2009

Trolling KM i morgon

Älvkrokens första deltävling i trolling KM går av stapeln på Busjön i Äppelbo skyltat vägen Äppelbo-Malung Tid:8,00-13,00 kaptensmöte 7,30 4 spön paravaner/pulka på en sida,alla intresserade är välkommna

tisdag 26 maj 2009

Vi ger upp

Det blev 3 st nya tag en annan gång

Sliten fiskare

!!!!!

Mieko basas

4 kg

Nr:2

4,2 Niva igen

Trolling i dag

Första redan vid utlägg 2.5 kg Mieko niva