söndag 31 maj 2009
Seger i första KM
Vi lyckades vinna älvkrokens första KM i dag på Busjön, vi fick i hop 21,5 kg fördelat på 20 st gäddor,Tvåa blev Alf o Rud tror dom hade drygt 18 kg/15gäddor och trea blev vansbro byggshop med 15 kg/8gäddor dom hade även den största 8 kg.Det kom bara 8!!!!!!!båtar till start får hoppas det kommer några fler på nästa tävling//Klabbe
lördag 30 maj 2009
Trolling KM i morgon
Älvkrokens första deltävling i trolling KM går av stapeln på Busjön i Äppelbo skyltat vägen Äppelbo-Malung Tid:8,00-13,00 kaptensmöte 7,30 4 spön paravaner/pulka på en sida,alla intresserade är välkommna
tisdag 26 maj 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)