söndag 6 februari 2011

DSC02586

Bara smått

Nr:4

Dom stora verkar vara på gång i dag.........

Tredje

Farsans första på ismete.

Nr:2

2 kg första 8 hg

lördag 5 februari 2011

Fiske i morgon

Åker ut och provar lite ismete/angling i morgon,det blir jag Farsan Fredde och min faster Ing-britt!!!!!!!!!!!!!!vi är nog igång vid åttasnåret skulle jag tro,bloggar om det fungerar vilket det inte gjorde förra helgen.Ha de bra//Klabbe

lördag 29 januari 2011

Dagens fiske

Johans gädda på 3960g
Farsans gädda på 3960g

Dagens fiske var trögt,vi hade 12 st fällningar men endast 4 st upp på isen,gäddorna var riktigt försiktiga dom bara höll i mörten sen bara släppte dom,men det blev 2 st på 3960g dom vägde faktiskt exakt lika(kanske samma fisk??????)och 2 st mindre kanske 1,5kg,har bloggat men det har då inte kommit fram till denna blogg så jag vet inte vart bilderna tagit vägen,lägger ut några bilder från dagens fiske nu istället.Ha de bra//Klabbe

fredag 28 januari 2011

Fiske i morgon


Äntligen börjar temperaturen tillåta lite isfiske,så i morgon gör vi årets första försök på gädda,det blir ismete/angel på nya vatten, jag farsan och Johan,vi är nog på sjön vid 8,00 skulle jag tro,bloggar om det blir något//Klabbe