Team Mieko Dalarna
Trolling och spinnfiske
lördag 23 oktober 2010
Första i båten
Ville ha min nyproducerade regnbåge 6,35 kg 100cm
1 kommentar:
Unknown
23 oktober 2010 kl. 19:12
Den lär gäddorna gilla :-)Bra jobbat!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Den lär gäddorna gilla :-)Bra jobbat!
SvaraRadera