Det var lika svårt i dag som i går, inte så mycket som ett hugg på hela dagen.Så den här helgen är bara att glömma så fort som möjligt.......Nya tag på Fryken om 3 veckor då sista tourtävlingen går av stapeln.Ett stort grattis till Team Bengtssons som vann på Yxningen vi höres/klabbe
your blog is looking very well
SvaraRaderahej hej
SvaraRadera